Skip to content

Termes i condicions de les visites i serveis

Aquests són els termes i condicions que regulen els serveis de Psicologia en Càncer.

Pagament de les visites

Les visites a la consulta de Manresa o de Barcelona i a domicili es poden pagar en efectiu, amb Bizum, amb targeta de crèdit o de dèbit o amb transferència bancària.

Les visites per videoconferència s’hauran d’abonar abans de la seva realització, amb targeta de crèdit o de dèbit, amb Bizum o amb transferència bancària.

Condicions de cancel·lació o canvi d’hora de les visites

Les visites es poden cancel·lar o modificar lliurement sempre que faltin, almenys, 24 hores per a la seva realització.

Els canvis o cancel·lacions demanats quan faltin menys de 24 hores per a la visita només s’admetran davant de causes imprevistes i immodificables que fan impossible la realització de la sessió (p.e. accident, mort d’un familiar, etc).

Les visites que es cancel·lin amb menys de 24 hores d’antelació per causes no justificades, o bé aquelles en que el pacient no es presenti (tan si són presencials com si són en línia) s’hauran d’abonar igualment. El motiu és el perjudici econòmic i de temps que es provoca al professional i als altres pacients.

Si és el professional el que cancel·la una visita amb menys de 24 hores d’antelació i per un motiu no justificat, recuperarà la sessió el més aviat possible i el pacient no l’haurà de pagar.

Condicions de devolució

Per a les visites que s’hagin pagat prèviament (habitualment seran sessions en línia) i que s’hagin hagut de cancel·lar amb una antelació de 24 hores o superior, es garanteix la devolució del 100% de l’import si s’han pagat amb Bizum o amb transferència bancària.

En el cas de pagament amb targeta de crèdit, la devolució serà del 95%. El motiu és que, en el moment de fer la reserva i abans que la visita amb el pacient tingui lloc, el professional ja ha pagat la comissió per al cobrament amb targeta; el 5% de l’import que el pacient no recupera serveix perquè el professional recuperi aquesta comissió.

Altres consideracions

  • Psicologia en Càncer es reserva el dret de modificar les seves tarifes i les condicions que se’ls apliquen en qualsevol moment. Les modificacions que es facin no afectaran els serveis i productes que ja s’hagin abonat.
  • Tots els imports estan especificats en euros (EUR). Psicologia en Càncer aplicarà un recàrrec del 5% en el cas que una compra es faci amb una altra divisa.
  • Psicologia en Càncer emetrà una factura amb l’import abonat i amb la data en que s’hagi fet efectiu el pagament, o bé amb una data dins del mateix mes. Els pacients tenen dret a demanar una còpia de la factura. Les factures corresponents a les visites de diagnòstic i suport/teràpia estan exemptes d’IVA, segons l’Article 20 de la Llei 37/1992 de l’impost sobre el valor afegit.
  • Qualsevol persona que estigui vinculada a alguna empresa o entitat amb la qual Psicologia en Càncer hagi establert un conveni de col·laboració gaudirà d’un descompte del 10% en tots els serveis.
  • La ineficàcia de la teràpia psicològica no podrà ser motiu, en cap cas, de devolució dels imports satisfets.
Back To Top
Busca
Psicologia en Càncer
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza cookies per tal de proporcionar-te la millor experiència d’usuari possible. La informació de les cookies s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-te quan tornis a la pàgina web, i ajuda a comprendre quines seccions del lloc web et semblen més interessants i útils.